ISO konzultacije

ISO konzultacije

ISO 9001
ISO 14001
HACCP
GLOBALGAP

ISO 9001

Sustav upravljanja kvalitetom je u tvrtkama koje u današnje vrijeme uspješno posluju postao nezaobilazan dio osnovne djelatnosti. U svijetu poduzetništva i globalnog marketinga smatra se da postoje tri bitne stvari za osvajanje tržišta i pridobivanje kupaca. To su kvaliteta, rok i cijena - upravo ovim redoslijedom. Prešutno je poznato da se kvaliteta podrazumijeva (tako da se o njoj uopće ne razgovara), da se rok dogovara, a o cijeni se pregovara.

Ono što kupac najviše pamti je kvaliteta. Nakon što je posao zaključen i realiziran, rok više nije važan, cijena se s vremenom zaboravi i ostaje jedino zadovoljstvo ili nezadovoljstvo kvalitetom.

Upravljanje kvalitetom daje osnovne postulate načina poslovanja koji su kao takvi postali opće priznati jer su primjenjivi na skoro sve djelatnosti i u današnje vrijeme više nije stvar nekog prestige-a certificiranje sustava upravljanja kvalitetom i glavna vijest u poslovnom časopisu, već je sustav upravljanja kvalitetom postao ono što je „must have“ i što svi koji ozbiljno posluju imaju.

Ovaj certifikat je iznimno brzo zauzeo vrlo važno mjesto i postao prepoznatljiv znak tvrtki koje u svom poslovanju posebnu pozornost posvećuju kvaliteti svojih proizvoda i/ili usluga.

Sustav upravljanja kvalitetom je uvjetovan ispunjenjem minimalnih zahtjeva koji su definirani temeljnim dokumentom, a to je norma ISO 9000 ff. Kontrola ispunjenja tih minimalnih zahtjeva provodi se neovisnom ocjenom ili auditom čime se postavljaju temelji za dobivanje certifikata sustava upravljanja kvalitetom što je tek početak neprekidnog postizanja zadovoljstva korisnika.

U certificiranju teorijski nema ograničenja, tako da se mogu certificirati npr.: proizvodne i uslužne djelatnosti, bolnice, škole, fakulteti, instituti, obrti, tvrtke ili obrti s 1 zaposlenim i multinacionalne kompanije.

I svi su vrlo brzo potvrdili činjenicu da su, osim što im je to donijelo popravak pozicije na tržištu (bolji image i povjerenje), ostvarili i znatne unutarnje uštede. Na kraju se uspješnost svakog poteza analizira ipak samo kroz povećanje profita. Značaj ovog procesa uočava se u činjenici da je zanimanje za certifikaciju poraslo u odnosu na zadnjih pet godina 3-4 puta.
 
©2017. Marinorm j.d.o.o.. Sva prava pridržana.  Stranice izradio Infomodul.